
Shofu
Nakon što je počeo kao proizvođač porculanskih zubi za japansko tržište prije više od 90 godina, SHOFU je izrastao u globalnog proizvođača u stomatološkoj industriji, uz iznimno raznoliku paletu proizvoda: Nudimo stomatolozima i zubnim tehničara ne samo inovativano vrhunske kvalitetne proizvode, već i rješenja po mjeri koja će u potpunosti zadovoljiti korisnike i pacijente.
Bilo da je riječ o materijalima za poliranje ili popularnim Vintage keramičkim sustavima, Ceramage mikro-keramičkim kompozitnim sustavom, Beautifil i BeautiCem linijom za punjenje i cementiranje ili Veracia umjetnim zubima riječ je o grupaciji najsuvremenihijih proizvoda koji prate posljednje trendove dentalne medicine. To je uvijek bio cilj SHOFU-a, istraživači i programeri za stvaranje vrhunskih proizvoda a u cilju poboljšanja općeg zdravlja usne šupljine i ispunjavanju posebnih uvjeta ordinacijama i laboratorijima u smislu sigurnosti, učinkovitosti i kvalitete.
Bliska suradnja sa sveučilištima i istraživačkim ustanovama, kao i konstantna razmjena ideja prodaje i kupaca, sastavni su dio Shofu korporativne filozofije. Na primjer, SHOFU INC., Japan, i njegove podružnice u SAD-u, Njemačkoj, Velikoj Britaniji, Singapuru i Kini zajednički su razvijali minimalno invazivanu estetsku stomatologiju (MiCD) i biofunkciju materijala.
Osim toga, SHOFU redovito nudi obrazovne programe i tečajeve o različitim temama, te sudjeluje u svim važnim međunarodnim sajmovima i kongresima. Ukratko: Mi u SHOFU smo u stalnom kontaktu sa znanstvenim zajednicama i uvijek održavamo osobni kontakt s našim klijentima. SHOFU Dental GmbH, Njemačka, osnovan je u Ratingenu 1978. godine, a usmjeren je na pružanje učinkovitih usluga i beskompromisno orijentiranje kupcima.
Od 1985, SHOFU njemačka podružnica također zastupa interese japanske matične tvrtke diljem Europe, a od Velike Bliskog istoka do Južne Afrike. Shofu internacionalni moto je ostao "dokazani proizvodi za bolju stomatologiju". Od uvođenja navedenog mota Shofu je kontinuirano predan visokokvalitetnom istraživanju i razvoju.
Shofu Japan investira 6-8% svog godišnjeg prihoda u istraživanje i razvoj, što je više od prosječnog izdvajanja cijele industrije.